Tu są zaklęcia dozwolone w pojedynkach! Uwaga! Zaklęć podstawowych można używać dowoli w czasie pojedynku! Zaklęcia śrerdnie można użyć tylko 2 razy w czasie pojedynku! Zaklęcia trudne można użyć za zgodą nauczyciela!
Zaklęcia podstawowe:
CONJUNCTIVITUS - wydobywa się bardzo jasny promień. Oślepia przeciwnika. Możesz rzucić na niego jeszcze jedno zaklęcie.
IMPERVIUS - zaklęcie odpiera atak
INCANCERUS - zaklęcie motające. Możesz rzucić na niego
jeszcze jedno zaklęcie
FINITE INCANTATEM - zaklęcie obronne
LOCOMOTOR MORTIS - skleja nogi. Możesz rzucić na niego
jeszcze jedno zaklęcie
PETRIFICIUS TOTALUS - zaklęcie wiąże ciało przeciwnika. Możesz
rzucić na niego jeszcze jedno zaklęcie
Zaklęcia średnie:
PROTEGO - zaklęcie obronne
EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające. Rzucające te
zaklęcie wybijasz różdżkę przeciwnikowi. W tym momencie musisz
krzyknąć ACCIO RÓŻDŻKA szybciej od twojego przeciwnika.
TARANTALLEGRA - zmusza do tańca. Możesz rzucić na niego
jeszcze jedno zaklęcie.
Zaklęcia trudne:
IMPEDIMENTO - spowalnia atakującego. Możesz rzucić na niego jeszcze
dwa zaklęcia
DRĘTWOTA - przeciwnik drętwieje i traci zdolność ruchu. Jeżeli się nie
obroni unikiem to przegrywa.
UNIK - można się obronić przed każdym zaklęciem
ZAKLĘCIE KAMELEONA (bardzo trudne) - zaklęcie dzięki, któremu
znikasz i przeciwnik nie może w ciebie rzucić zaklęcia.
KAMELENOSUS - przeciwzaklęcie do zaklęcia Kameleona
PRIORI INCANTATEM - zaklęcie stosowane po drętwocie lub innych zaklęciach
ENERVATE - zaklęcie stosowane po drętwocie lub
innych zaklęciach
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach